Kreatywne zarządzanie placówkami kultury

CHARAKTERYSTYKA KANDYDATÓW: Studia adresowane są do absolwentów wyższych uczelni  planujących podniesienie kwalifikacji do zarządzanie placówkami kultury

 

CZAS TRWANIA: Studia trwają dwa semestry

 

ORGANIZACJA STUDIÓW: 40 procent zajęć odbywa się na platformie e-learningowej w formie wykładów

 

ZAKRES TEMATYCZNY:

  1. Podstawy i nowe trendy w zarządzaniu instytucjami kultury
  2. Podstawy prawne funkcjonowania instytucji kultury i prawo pracy
  3. Zarządzanie finansami instytucji kultury, biznesplan i umowy handlowe
  4. Budowanie publiczności w praktyce
  5. Warsztaty pisania projektów unijnych
  6. Zarządzanie i ewaluacja projektów kulturalnych
  7. Nowe formy edukacji kulturalnej
  8. Współpraca finansowa i niefinansowa z biznesem
  9. Kreatywność w kulturze i ochrona własności intelektualnej
  10. Marketing i e-marketnig w kulturze
  11. Budowanie relacji z mediami i warsztaty wystąpień publicznych

Zapraszamy do rejestracji on-line
tel.: 668 487 741
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.